2012. szeptember 4., kedd

dream smotherer

az utóbbi hónapokban annyi pissed jeans-t hallgattam, mint akkor, mint mikor megismertem őket. szóval nagyon sokat. ma is azt hallgattam a vonaton, a városban, próba elött, sőt még most is. 2009-ben figyeltem fel rájuk a king of jeans lemez megjelenése után. tudom, ez ultragáz, hogy nem előbb, de ez van. de behoztam a lemaradást. nemrég írtam is egy tök jó noise rock/noise hardcore számot. a mai próbán össze is raktuk, majd írok rá szöveget és csapathatjuk is. kicsit mondjuk szégyenlem magam, mert mikor őket hallgatom, vagy nézek róluk videókat, mindig megfogadom, hogy veszek magamnak egy punkos csizmát. mert a csizma az legalább annyira punk, mint a farmerdzseki vagy egy jó tornacipő vagy bakancs. ez a csizma dolog akkor is belém fészkelte már magát, mikor először láttam a zseniális cloak/daggert és láttam, hogy collin barth milyen csibészes csizmában tolja. naszóval a pissed jeans is a megunhatatlan kategóriában szerepel nálam mondanom sem kell. minden megvan hozzá, hogy ez így legyen és így is van. olyan, mintha a scratch acid játszaná a flipper generic lemezét vagy fordítva. az akkori flipper tolna scratch acidet egy kis kései black flaggel megspékelve, elszórtan butthole surfers elszállásokkal. de mindezt amúgy tök jól, egyedien, közben meg köpködik a sört a pofádba. ez a punk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése