2012. április 18., szerda

a pánk nem lófasz

most éppen sworn in-t hallgatok, a switchblades and serenades számot. amúgy a sworn in egy király northamptoni banda volt.
ugye minden fejben dől el. persze, szerintem is. ma a buszon egy lány ismerősömmel beszélgettem, akit régóta ismerek meg tökre bírok is, viszont amit nem értettem, hogy a munkahelyén kívül nem volt sajnos más témája. minden fejben dől el, és tényleg az emberek nem hogy nem tudnak, hanem nem is akarnak elvonatkoztatni a munkájuktól a szabadidejükben. teljesen a rabjává válnak. próbáltam más témákra terelni a párbeszédet, de nem tudtam, szóval inkább a magam módján felvettem a beszélgetés ritmusát. ez is egyfajta ellentmondás. tele van amúgy az élet ellentmondásokkal. még ha csak ilyen apró dolgok is. de nap, mint nap beléjük fut az ember. úgy tudnám ezt hasonlattal kifejezni, hogy mittudomén pl.: amennyire szeretem a korai against me-t, anniyra utálom az utóbbi kb 6 évüket. szóval amíg az emberek saját magukat tartják kalitkában, legyenek bárhol, addig felesleges is beszélni bármi nemű szabadságról. és a hozzáálláson is nagyon sok múlik. mostanában egy elég nagy törés történt az életemben, amit most már egyáltalán nem bánok. sőt, jobb így. abszolút jobb. nagy klisé, és én utálom amúgy a kliséket, de így kellett ennek történnie. szóval ez döbbentett rá arra, hogy ha pozitívan állok a dolgokhoz, akkor könnyebb minden. igaz, erre rájöhettem volna 10 évvel ezelőtt is, biztos sokkal több minden összejött volna, de még csak 23 vagyok, nem késtem le semmiről. ja, most már a skin like iron - arrival lemezét hallgatom. ú, tavaly széthallgattam ezt a lemezt. kurva jó! pörgök is rá rendesen.
a múlt hétvége amúgy megint kegyetlen király volt. pénteken save the gorilla buli, ami nemes célért volt, nagyon szuper zenekarokkal és végre találkozhattam olyanokkal is, akikkel régóta nem találkoztam. abszolút szuper! ja és innen is köszi Atának, hogy nála aludhattunk! Mogyival hazafelé a vonaton ismét megvitattuk, hogy inni király, inni kell és hogy a pánk nem lófasz! aztán meg mentem is schc-ra. játszottunk a cöldlook-kal és a mind your step-pel is. sajnos ez volt az utolsó mind your step koncert. sok sikert Gregnek a londoni élethez! ahogy gibby miller is megmondta a trouble shadows on the street számában: nothing lasts forever.
amúgy találtam a gépemen egy videót rólunk, nyáron készült szombathelyen, a garázsbulin, ahol a wsvrs-mal, a wroonggal,a youth violence-szel és az abolition-nel toltuk.


és amúgy mennyire király, hogy csomó zseniális lemez jön ki sorban itthon.
kemény henrik:
http://kemenyhenrik.bandcamp.com/

és az új who sows violence reaps storm lemez, amiről majd szeretnék írni a kids like us-on kritikát. ami persze nem kritika lenne, hanem ömlengés, mert egyszerűen annyira tökéletes ez a lemez is. húhúú!
http://wsvrs.bandcamp.com/album/az-erd-nek-f-le-van-a-mez-nek-szeme-van

és nemsokára kész lesz Buda barátom új zenekarának a great lakes-nek is az első lemeze. jjjjee! sajnos még nem láttam őket élőben, csak egy videót róluk. és még annyi, hogy tudom, hogy király amit csinálnak. tökös, erőteljes poppunk hardcore-ral keverve. és én nagyon szeretem a punknak ezt a változatát is. de még mennyire. 2012 nagyon a punk éve. szerencsére!

és mennyire király már az új white lung szám iiiiiiiiiiiiiiiiiiiis. úúúúúúúúúúúúúúúúúúúú! az új lemez is hatalmas lesz! az tuti! amikor nyilvánosságra hozták az új számot kb 50szer meghallgattam egymás után vagy még többször is.
és jó lenne, ha letölthető formátumú lenne már az új terrible feelings!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése