2012. április 1., vasárnap

AM/PM

hű, elég rég hallgattam már american nightmare-t, pedig nagy kedvencem. hívhatjuk őket give up the ghostnak is, tökmindegy és mekkora gáz már, hogy tyúkszaros mulatós zenekar miatt kellett nevet váltaniuk, mert levédették a nevet. na mindegy. a an/gutg mindig is nagy hatással volt rám és lehet itt jönni az abszolút negatív szövegek miatt meg öcsifrizkós szuicidozni. nekem akkor is a mai napig nagy kedvenceim. mondjuk wes'-nek már nem sok köze van a hcpunkhoz, a cold caveben nyomatja évek óta már a "darkwave"-t. mennyire érdekes, hogy gibby is elmozdult a punkból az elektronikus zene irányába. mondjuk annál kevesebb király dolog van, mikor ketten együtt énekelték a trouble dead and gone számát az american nightmare feldolgozásában, gibby vendégeskedésével. wesley egyik interjújában olvastam, hogy mielőtt elkezdte a cold cave-et, tök üresnek érezte az életét. üresnek és nem tudott magával mit kezdeni. ott volt neki a some girls, ami szintén atom meg pl az xo skeletons. szóval ugye egyik kézfeje nincs meg neki és emiatt a gitározást alapból kilőtte, a zenekarai után akart valami újat és így jött a szinti. meg egy kis elektronika, pluszban még egy kis bauhaus meg cure féle darkosság. és így ült egy ilyen padlás szoba szerűségben és megálmodta a cold cave-et. ami nem az én stílusom csak most ezt igy leírtam. mert muszáj írnom.
szóval inkább írok. írok zenéről, mert szeretem ezt. most amúgy 16 bullets-et hallgatok. király! persze, hogy az. ja és ha már bullets szó. akkor bullets*in. nekem csak a conceive lemez van meg tőlük, úgyhogy, ha esetleg valaki olyan olvassa ezt, akinek ezen a lemezen kívül van valami hanganyaga, az elküldené nekem: az.elegedetlenseg.hangjaKUKACgmailPONTcom-ra? nagyon megköszönném. és nem tudom miért, de ha a fang-tőla  money will roll right in-t gitározom, akkor mindig olyan punkosan királyul elvetemültnek érzem magam. mert az a szám ontja magából a közönyt, az elvetemültséget. imádom! most fogok még este satan's rats-et is hallgatni. you make me sick! abszolút aktuális. meg a satan's rats mennyire jó már? hát nagyon! a trouble fel is dolgozta a you make me sick-et. ja és akkor had említsem már meg az insight feldolit a joy division-től. hát komolyan milliószor meghallgattam már azt is. tökéletes. és a trouble is mennyire meghaladta már a korát, ha lehet ilyet mondani. a nobody laughs anymore egy nagyon TÖKÉLETES punk lemez. megvan benne minden, ami meg kell, hogy legyen a punkban. és a 2010es reunionra tök kimentem volna amerikába. hát ja. pedig nem vagyok reunion párti. ápropó reunion. nemrég volt a vapid reunionja is. azért azt is megnéztem volna igaz, ami igaz! nagy kedvencem a vapid is. meg idén is érzem én, hogy rengeteg király lemez fog kijönni, amiknek már így előre rendesen örülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése