2012. március 31., szombat

pont

mostanában megint szarabbul áll a helyzetem, ami november vége óta fordult szarrá, azóta hullámzó. megint nem valami jó, ráadásul alapból sem vagyok valami pozi srác(sőt semennyire sem). pluszban még, hogy hónapok óta nincs melóm és gecisok helyre jelentkeztem már, pár interjún is voltam. de valahogy nem jött be egyik sem. megkaptam volna 2 melót, de az egyikben alapból azzal kezdtek volna, hogy fizessem ki az átképzést. nane. nem költekezni akarok, hanem pénzt keresni. aztán a másik egy öltönyös meló lett volna, hétvégi melóval is rendszeresen. duplán tabu! komolyan az előző melóm így visszagondolva "jó" volt. oké, hogy ilyen irodás munka volt, de nem kellett menni hétvégén, meg munkahelyhez képest annyira nem volt vészes a társaság sem pár embert leszámítva. faszom, de most már tényleg el kell vállalnom valamit, akármilyen szar is lesz. SHIT JOB!!! (a short fuse shit job-ját nem találtam youtubeon, pedig az királyabb. szóval most spermbirds.

na szóval visszatérve, mindegy, nem fogom tovább húzni magam, meg megpróbálom nyugtázni magamban a dolgokat, hogy aminek vége annak vége. meg amúgy is kb egy óra múlva megyünk iszogatni, szóval király. az elmúlt napjaim is nagyjából ebből álltak, haverokkal ivás.
szerdán meg buli lesz az omk-ban, várom már nagyon, biztos király lesz, meg biztos, hogy reggelig tartó őrület lesz majd a koncertek után, szűk körben. itt a flájer:
ezt szervezem most meg rajta vagyok egy május 4-i human error buli szervezésén. már ledumáltam mindent Slayer-rel, már csak Hufi(omk) végső beleegyezésére várok.
ja, és a napokban meglesz a cöldlook első lemeze, amint teljesen kész, terjesztjük is a neten a srácokkal. meg akarunk pár cd-t is majd.
13-án pedig gorilla segélybuli. király buli lesz, ráadásul király célért, ezt is nagyon várom már. aki tud jöjjön:
utána nap meg schc, ahol mindkét bandámmal játszunk, úgyhogy pestről lehetőleg minél hamarabb haza kéne érni.

most amúgy a bad sports - kings of the weekend lemezét hallgatom. fasza lemez egyébként meg olyan bugis az egész, ráadásul a lemez címe is találó, így szombat délután. meg most gyorsan be is táraztam a sonic avenues lp-t. szóval indulásig ezeket fogom hallgatni. így a bugiszázalékom tuti 100%os lesz. jaa juteszembe, elég rég hallgattam már vicioust, úgyhogy ezt a napokban okvetlen pótolni fogom, de most mit csináljak, egyszerűen annyi király banda van, és szerencsére mindig jönnek új király bandák is, szóval nem tudok egyszerre mindent hallgatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése