2012. június 10., vasárnap

elszállós rész

ez a poszt egy jó nagy elszállós rész lesz. elég tompa az agyam ma, mert ez a hétvége is elég kemény volt a változatosság kedvéért, pedig most csak egy napig buliztunk. na de vissza a zenéhez. évek óta vágom a darker my love-ot, de valahogy sosem jött át igazán. írtam már pár sort róluk itt is amúgy. de tim presley(ex-nerve agents) iránti respektációmból adtam neki pár esélyt. pár hete is kezdtem érezni már, és ma tök véletlenül elkezdtem nézni róluk egy videót. és ÁTJÖTT! végre. és lehet, hogy csak azért mert kicsit tompa a fejem ma, de ez tökmindegy most. rendesen flesselek rá.
meg ott van még a black angels, amit az előbb hallgattam. olyan, mintha a velvet underground tudatosan játszana, pszihedelikus lo-fi -t a XXI.században. tényleg jó és tök érezni a v.u. hatásokat rajtuk, ami király.
de, hogy azért a punkszázalékaimat helyrebillentsem, táraztam is be magamnak necrost. a sex drive 7"-et. a necros király, de hát ezt mindenki tudja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése