2012. június 3., vasárnap

mi? bulii?

ami az elmúlt napokban történt az megint csak a zsenialitás netovábbja. röviden annyi, hogy voltam neon piss-en. nagyon vártam már, annyira be voltam sózva, hogy az elmondhatatlan. és az ÉV bulija volt, de komolyan. na, azért a white lung is atomság lesz persze. azt tervezem, hogy nem csak a pesti bulira megyek, hanem a szegedire is menni kéne. remélem összejön a dolog.
ja, amúgy abszolút király volt minden de tényleg. Buda is írt róla az előzményekkel együtt, érdemes elolvasni, meg amúgy is olvasni a blogját, mert király!
félmeztelenül táncolni egy oltárijó zenekarra, amit már annyira vártál és tudod, hogy a körülötted lévők is, akik szintén félmeztelenül buliznak, ők is ugyanannyira várták már, mint te. és ez egyfajta megnyugvást ad. mondhatni biztonságot, mert tényleg jobb helyen nem is lehettem volna ott és akkor. ez volt csütörtökön és én szombat délután értem haza. Iván meggyőzött, hogy maradjak nála. mondjuk nem kellet sokat könyörögni, haha. király volt minden. buli, őrület végig. Paliékkal meg nagyon állat bulizni meg összevissza mászkálni a városban ROIR után.
itt egy videó a neon piss-ről. még látszom is, a mikrofonba néha beleüvöltözöm. tökéletes volt:
most éppen battalion of saints-t hallgatok és iszom a nagy bodzaszörpöket. vasárnap estére szerintem elég király ez így. azért imádom a b.o.s.-t, mert kíméletlenül tökös. tényleg annyira energikus és kemény punk, hogy tényleg nehezen bírom megállni, hogy ne pogózzak itt a szobámban egyet. a fighting boys lemezük mondjuk még kicsit dallamosabb, de azt meg pont azért szeretem, meg abból már lehet azért sejteni, hogy ezek a skacok durvább vonalra terelődnek majd, amit szintén tökéletesen csinálnak. imádom őket. ráadásul játsszák a motörhead-től az ace of spades-t. ójje!
most egy kis önreklám, vagy mi. a múlt heti próbatermes buliról van egy fullkoncertes videó rólunk. az ének kb nulla, mert nem igazán szólt a cucc, de annyi baj legyen, király buli volt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése