2012. június 5., kedd

őrület

ha szar embernek szar zene jár, akkor fura embernek meg fura zene. vagyis nem fura zene, mert amikről most írni fogok még gyorsan próba előtt egy-két sort, azok nem fura zenék, max a hétköznapi polgároknak lehetne fura és megveszekedett. most éppen a white guilt demo II-t hallgatom és imádom! mondanom sem kell, hogy abszolút tökéletes és zseniális és ez az egész zenekarra kimondható. nekem ez a punk. átjárja az egészet valami számomra nagyon misztikus sötétség és elborultság, ami a gonoszságból fakad. a gonoszságból és a dühből. közben meg annyira erőteljes, koszos és túlfűtött, hogy miközben hallgatom nem is akarok mást. nem akarok mást hallgatni csak és kizárólag ilyen zenekarokat.
aztán ott van még a crazy spirit. erről a bandáról is hasonlóak a benyomásaim. nagyon sokat hallgatok crazy spiritet és pont ezt dumáltuk a no problem énekesével múltkor a pesti buli után, mert megdicsértem a crazy spirit felvarróját, hogy ez a zenekar mennyire erőteljes, baszott király és gonosz. és valamiért ekörül a banda körül van valami misztikus valami. bírom nagyon az ilyen zenekarokat.
a tegnapi napomat condominium-mal zártam. jó geci egy banda az biztos. bírom őket is. jó dühöngő. olyan, mint mikor egy bika arra vár, hogy szétbaszkodja azt a köcsög torreádort, aki ki akarja nyírni és rohadtul nem fogja kinyírni, mert a condominium baszott kemény.
és hogy hagyhatnám ki a megkerülhetetlen cult ritualt. kihagyhatatlan. vajon létezik olyan punk a világon, aki nem szereti őket? 3 éve feloszlottak már, de szerintem nagyon maradandót alkottak. most komolyan milyen számokat írtak már?? atyavilág. tökéletes zenekar voltak. meg tök bírom az olyan őrültségeiket is, mint a saturday's blood eleje. vagyis inkább a szám nagyrésze, mert csak a végén indul be a zene.
igaz, már írtam nemrég a drunkdriver-ről, de azért megmelítem most is őket, hogy igen is ők is beletartoznak abba, amitől én teljesen megőrülök. szúrok be egy képet is róluk, amin az énekes death in june pólóban van. ha douglas pearce ezt látná és hallgatna drunkdrivert biztos örülne és még azt a hülye maszkját is levenné.
 hallgassátok ezeket a zenekarokat, mert tényleg atom bandákról van szó, különben nem mondanám. Oi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése