2012. május 30., szerda

the accident

nem is értem hogy lehettem olyan felelőtlen, hogy a drunkdriver-től csak a 2010-es self titled lp volt meg. amikor kijött leszedtem és sokszor hallgattam is az utóbbi 2 évben. de az, hogy pont ennek a bandának a többi lemezét nem szedtem le az felháborító! jó, van millió banda akiknek meg igen, de ez nem mentség. szerencsére Viktortól megtudtam a többi lemez címét és le is szedtem őket múlt héten. annyival azért vigasztalom magam, hogy az a lemez jön be a legjobban, ami eddig is megvolt. őrület ez az egész zenekar. komolyan ez a punk! nagybetűs PUNK! mindenki hallgasson drunkdriver-t, ok?! ez meg a világ egyik legjobb, leggonoszabb és legkeményebb videója valaha. nincs apelláta, geci!
holnap neon piss. el sem hiszem, hogy láthatom őket élőben. nemrég jött ki az lp-jük, amin a demó számai is rajta vannak "jobb" minőségben. király lemez lett, nálam az év egyik legjobb lemeze. de már tudtam, hogy mire számítsak. viszont amikor a 2010-es demót először hallottam, akkor megállt bennem az ütő! azt gondoltam, amit most is gondolok, hogy ez a világon az egyik legjobb dolog. aki nem érti biztos azt hiszi, hogy meg vagyok őrülve, hogy így beszélek lemezekről, de persze simán lehetek őrült is. leszarom. annyi lesz a kellemetlen, hogy megint egyedül vonatozhatok pestre. jó, ahogy felértem már indul a bulii szokás szerint, de kurva unalmas egyedül annyit vonatozni. de mindennek ára van. messze lakom pösttől és aki messze lakik onnan és odavan a neon pissért annak ezt be kell áldozni. így is emiatt a nagy távolság és a baszott drága vonatjegy miatt csomó bulit ki kellett hagynom. pl: press gang vagy mondjuk a brutal knightsot is kétszer. de legalább a cloak/daggert 3ból 2szer láttam, mikor itt voltak. a másik meg, hogy úgy tűnik eltört a bordám egy véletlen punkbaleset kapcsán és így tuti nem tudok megőrülni neon pissre, mert gecire fáj. de azért sörrel a kezemben biztos, hogy rázni fogom a fejem végig. jee! aztán az új white lung lemez is. ÁZTÁKURRVÁÁ!! komolyan mondom ennél zseniálisabbat nem is lehet csinálni. az új lumber lung lemezt még nem hallgattam meg, de hamar sort kerítek rá. tegnap Buda barátommal hülyeskedtünk is a lung-okkal. olyanokat mondott, hogy lungos meg lungvágó. én meg hogy kenny a white lungból lungész. nagyon viccesek vagyunk amúgy szerintem, mint mindig! mostanában párszor megint lepörgettem az iceage lemezeket. nekem lemezen még mindig bejönnek. a 2009es s/t 7" is kurvajó a maga nagyon durván esetlenségével, a new brigade lp meg (valljuk meg a felfújt és számomra érthetetlen hype-on kívül, hogy) fasza lemez. élőben megnézném őket azért. de tényleg, miért kapta fel őket az egész világ? miért? vannak náluk sokkal jobb bandák is. persze ők is jók, de ez a felhajtás nekem nem szimpatikus. ja, nemrég kijött a pagan youth 7". tudja valaki, hogy azon a 2010-es demo tape számai vannak rajta vagy vannak már új pagan youth számok? ha olyasvalaki olvasná esetleg, aki tudja ezt, az írjon rám itt, mélbe, vagy fb-on, mert kiváncsi vagyok. yo!

1 megjegyzés:

  1. Pagan Youth - Ærefrygt 7" OUT NOW!
    Kjøbenhavn hardcore punks back with 4 new tracks + the demo-tracks remastered.

    200 copies.

    VálaszTörlés