2012. február 28., kedd

anarchia

ez a hétvége is nagyon király volt, ráadásul szintén vasárnap estig tartott az őrület. a szombati buli meg eléggé powerviolence volt. mármint a pv-et nagyon bírom szóval arra akarok utalni, hogy tényleg atom volt. jó koncertek, mondjuk a németeket nem nagyon néztem meg, akkor már teljes megőrülés volt közöttünk. meg ment a meztelenkedés, fetrengés, meg azért iszogattunk is picit. buli után meg after, ahol tradícionális ska zenék szóltak bakelitről. Fuksz nyomatta a zenét amúgy. én meg olyanokat beszéltem, hogy a ska after az a skafter. párszor mondogattam. az after csúcspontján, amikor olyan 30an táncoltunk, Tomival félmeztelenre vetkőztünk és mindenkiről levettük a pólót, és így toltuk tovább, mindenki megőrült. aztán reggel 6ig ez ment de akkor már csak olyan 4en, 5en lehettünk csak szokás szerint, akik ugyan úgy buliztak. aztán mentem haza olyan 9körül már otthon is voltam, de 2-3 óra alvás után megint úton voltam, mert egyik barátunk összeköltözött a barátnőjével és mentünk segíteni költöztetni. király volt, ráadásul a költöztető brigád az a társaság, akivel szombaton is buliztunk, meg próbálunk, bulikba segítünk, bulikat csinálunk vagy csak simán lazulunk a próbateremben. aztán meg mentünk Liverpool meccset nézni az egyik kocsmába(megvan a 8. angol ligakupa győzelem, jjee). szóval megint csak nagyszerű volt ez. most meg mindjárt megyek cöldlook próbára. ez is jee. na de aztán szombaton meg is kaptam, hogy vesztes vagyok, mert nem értem el semmit stb. hát ha ezek miatt a dolgok miatt vagyok vesztes, hogy még mindig ezek a legfontosabbak az életemben, akkor remélem örök életemben ilyen leszek. meg amúgy is had döntsem el már ÉN, hogy a SAJÁT életemben milyen értékrend szerint élek, jó?! most amúgy choking victimet hallgatok. a tegnapi napom meg durván a government warning-é volt. ARRESTED!!! ja amúgy ha már témánál vagyunk(g.w.), akkor szerintem itthon ezen a vonalon, gw, school jerks, régebbiek közül germs, korai flag, szóval a magyar school jerks az alldead lesz. egyszer láttam őket élőben, meg hallottam a próbatermi felvételeiket és szerintem igen, ők lesznek azok. várom a demót srácok.
ja, az előbb meg nyomtam 10 fekvőtámaszt DAN YEMINÉRT!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése