2012. február 25., szombat

a véget nem érő év

1984.
azám. ha akkor lettem volna fiatal és nem most, ráadásul amerikában, akkor valószínűleg bolondokházába kerültem volna az örömtől, mint kb most mert annyi király új fasza zenekar van itthon(is). csak pár lemezt említek meg, de azok megérnek egy misét. vagyis dehogy misét, hiszen a misék lófaszt sem érnek. és ezek a lemezek már eléggé elborultabbak, néhol kicsit pszihedelikusak is, amit szintén igen csak bírok.
kezdjük az egyik kedvenc punkbandámmal a világon, a black flag-gel. az a különösen jó ebben a bandában, amit sokan nem szeretnek, de én emg annál inkább, háhá. van egy korai meg egy kései korszaka és én imádom mindkettőt. de most a késeire kanyarodjunk vissza. 84 elején kijött a MY WAR, ami a világ egyik legfantasztikusabb punklemeze, nincs vita! aztán még ebben az évben kihozták a family man-t amit én annyira nem bírok de nem is baj mert év vége felé kijött a slip it in. aki nem szereti a slip it in-t meg a my wart az inkább ne is hallgasson semmit, aminek köze van a punkhoz, mert ezek zseniális lemezek. a témától és az évszámtól elkanyarodva az in my head is atom kései lemez, az in my head számot is imádom gitározni, de a legjobban a saját számaimon kívül a fugazi blueprintet szeretem pengetni, huhú. na de vissza. szóval a greg ginnék nagyon belehúztak ezévben.
de voltak itt nagyon figyelemre méltó új bandák is. 84ben kijött a scratch acid s/t. basszameg, de imádom a s.a.-et. nagyon alulértékelt banda voltak az egész világon, bár nem tudom miért, zseniális szerintem. az irány persze hasonló mint a kései flag. kicsit más, de hasonló.
hüsker dü-ék sem a faszukat verték, hanem kihozták a zen arcadét, baaszki, hogy az is mekkora lemez fú, végem van. a flipper is megcsinálta a2. nagylemezét, ami egyáltalán nem olyan jó mint a generic, ami hatalmas lemez, de azért a gone fishin' is jó. elborult, flipperes.
a butthole surfers is szétpszihedelikázta 1984 végét a psychic... powerless... another man's sac lemezével. d.boon-ék(nyugodjon békében) is vettek fel lemezt a minutemennel a double nickels on the dimeot. mondjuk az én kedvenc minutemen lemzem az SST második kiadványa paranoid time, de ez most mindegy mert a véget nem érő évben járunk. jó kis punk év lehetett ez is.



scratch acid:





bónusz:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése