2012. február 29., szerda

shorter, faster, louder

mindjárt itt a szombat és egy újabb zártkörű próbatermes buli. imádom a próbatermes bulikat, a kis klubos meg a foglaltházas bulikat. itt érezzük magunkat igazán otthonosan. de a múlt heti is atom volt, de ott volt színpad meg nagy tér. amúgy ma belázasodtam, úgy mentem állásinterjúra is. a meló nem nagyon tetszik, de aki interjúztatott meg volt velem elégedve, majd kiderül, minden esetre keresek azért tovább. szóval nem voltam lázas kb úgy másfél éve, erre pont most a buli előtt pár nappal. nemár! persze össze fogom szedni magam szombatra és játszani fogunk. szóval lesz cöldlook, youth violence, akik már szombathelyi székhelyűek lettek, who sows violence reaps storm, barney gumble, még egy külföldi banda, aminek nem tudom a nevét, meg zsibbadás. ja amúgy Börzsi csinált flájert, nem mintha annyira kéne de jó buli flájert csinálni. az ezelőttire meg pl én csináltam mert miért ne. szóval a másik bandának a nevét Börzsi sem tudja, de remélem attól még lesznek. a külföldi zenekarok támogatása 500 forint.
a zsibbadás egy friss punk zenekar szombathelyről és nagyon jók. persze nagyon elfogult vagyok, mert a barátaimról van szó, de tényleg atom. a zenéjük olyan, mintha a 88-as csoport rudimentary peni számokat játszana női kiabálós énekkel és a szövegek is éppen passzolnak a zenéhez. punk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése