2012. február 27., hétfő

punkrock a király

elég szar lenne az élet punk nélkül, elviselhetetlen volna, de szerencsére van punk rock és lesz is. és az a lesz rajtunk múlik.
lázadó. én komolyan el tudom képzelni, hogy egyszer majd meg fogják adóztatni a lázas embereket is(gratulálok magamnak, ez aztán nagy vicc volt).
"a punk politika nélkül csak pop". oké, jólvan, igen. de persze azért ez sem ilyen egyszerű, hogy lenne az. meg nem kell ahhoz megszállott módjára mindenbe belefűzni, de tény, hogy elkerülhetetlen a vele való foglalkozás. persze ezt nem úgy kell elképzelni, hogy crass pólós punkerek nézik az m2-n a parlamenti közvetítéseket.
elitizmus. na ez az a szó, fogalom, amiről mindenkinek vegyesek az érzelmei. mondjuk én nem vagyok elitista, és ha már így önpingpongozom a dolgokkal, akkor gyorsan szerválok is magamnak egy tróger jelzőt. ja és lokálpatrióta sem vagyok és nagyon szeretem a lawrence arms-t.
szóval a negatív hatások az elitizmusról azok miatt az emberek miatt van, akik semmit sem csinálnak, viszont előszeretettel leszólnak, lenéznek mindent és mindenkit. ezek az emberek nem elitisták, hanem balfaszok. igazi semmirekellő balfaszok. én világ életemben rühelltem a nagyképű, lenéző, beképzelt embereket!
na de vissza a témához. az elitizmus kell a punk rock-ba, mert anélkül elvtelen, etikátlan híg fos lenne, és akkor igazából már nem is hívhatnánk punk rocknak. de annak hívjuk, mert van punk rock, még csak punk rock van! szóval ha a punk egy hatalmas polc lenne, akkor az elitizmus lenne a stabil, masszív fémkeret, ami nem engedi, hogy összeomoljon. és innentől fogva lehet tenni bármit arra a polcra. gitárt, könyveket, pergőt, cineket, vagy az is elég ha csak simán odalógatod a pöcsödet.
szóval punk rock a király. persze, hogy az. és ha már punkrock a király, akkor böiler.
király volt egyszer vagy kétszer a böiler előtt játszani, meg csak úgy böiler koncertekre menni. és ezt alá is tudom támasztani, mert rossz böiler koncerten nem voltam.
most meg mindjárt megyek állásinterjúra, meg szerdán is egy másikra. remélem valamelyik összejön.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése