2012. február 24., péntek

reinventing tom gabel

király, hogy szombathelyen újra mozgalmas a punk élet. utoljára ilyen király 2003tól 2006ig volt. persze előtte is biztos atom volt meg minden de most a saját tapasztalatom alapján mondom ezt. akkor is jó volt minden héten kb 2 buli. volt minden: punk, ska, hc, oi. mindenen ott voltunk. utána is voltak bulik, csak sokkal kevesebbek, meg az emberek nagy része is eltűnt. de én erre azt szoktam mondani, hogy aki eltűnt az tűnjön is el. nincs szükség rájuk. de most jobb. sokkal jobb. sok régi ismerősöm, akik már nem olyan aktívak és/vagy "kinőtték" ezt az egészet csak keseregni tudnak, hogy "milyen állat volt régen, mi? de most meg.." erről írtam is egy számot, mert nagyon fel tudom baszni magam ezeken a szánalmas kesergéseken. ne a punkban keressék a hibát, hanem a saját maguk sivárságában, engem meg hagyjanak békén!
jó, hogy alakulnak folyamatosan a punk bandák. ráadásul van egy sxe banda is alakulóban meg ha jól tudom egy reggae is. állat! és az meg főleg jó, hogy ezekben a zenekarokban a barátaim/haverjaim zenélnek. március 3-án meg megint lesz egy zártkörű próbatermes buli, lesz egy külföldi banda is. amúgy én világ életemben imádtam az éppen aktuális próbatermeimben lenni, de a mostaniban a legjobban, meg a mellettünk lévőben is, ahol vannak a próbatermes bulik. az első próbatermes buli ősszel volt. a cöldlook-kal játszottam, akkor még egyedül hőbörögtem. voltunk úgy 7-en, 8-an. nagyon király volt! anniyra király, hogy még a quicksand - slip lemeze sem anniyra király, amit épp most hallgatok, pedig az is atom. a közeljövőben csinálok food not bombs-t szombathelyre. felvetettem a társaságban és szerencsére sokan fognak benne segíteni. ez is nagyon jó, anarchia! mostanában még a közérzetem is jobb. jó, persze azért megmaradtam ilyen búslakodós no hope punknak, de a körülmények miatt alapból jobb a kedvem, van egy csomó új ötletem. csinálok még idén egy szólólemezt. van egy elektróakusztikus gitárom, és azon a pár számos lemezen azzal fogom tolni, torzítva az elektróakusztikust, nagyon erőteljesen szól. tényleg jó böszmén, amit én bírok. aláfestésnek meg majd ordibálok, mert most mit csinálnék? szóval ilyen is lesz, de tudom, hogy tervezni nem punk, szóval akkor inkább ez csak egy felvetés volt, na.
ja, a bejegyzés címe. a reinventing axl rose lemez/szám nagyon jó meg a régi am! lemezek is faszák az 1997-es demótól az as the eternal cowboy-ig. de pont hogy amiről írta a dalokat tom gabel, hanyatthomlok szembe ment velük. a saját gondolataival, életével. nevetséges és hiteltelen! nem részletezem, mert úgy is mindneki tudja miről van szó. úgyhogy simán lehetne egy r.a.r. póló rip off, amin axl helyett tom van.
de minek is részletezném, hiszen most nagyon bugizós kedvemben vagyok mert a reatards - teenage hate lemezt hallgatom, ójje, aztán utána a pagan youth demo fog következni. ha már pagan youth, akkor kicsit iceage. az elejétől fogva, mikor először hallottam ezekről az unott dán srácokról, nem vágtam, hogy az egész világ hirtelen miért futtatja őket. aztán meghallgattam a lemezt és kurvára tetszett. most is ugyan úgy tetszik. csak a felhajtás felesleges és szerintem ez lesz a zenekar veszte, vagy már bele is buktak. de ott van a sexdrome, reggel velük kezdtem a napot és persze, hogy hamar felébredtem. a sexdrome nagyon atom. Gerti múltkor mondta, hogy neki tetszik az új ceremony. mondom mí? nemár, hallgass inkább mondjuk molested youth-t! az punk! persze Gerti a mt-t is szereti, csak bejön neki az új ceremony, ez van. szerintem egy szar. sokan oda lettek értük a rohnert park lemez óta, jó is a rp lemez, de szerintem a violenceviolence a legjobb lemezük. fel is kellet volna oszlaniuk utána. mint még sok más bandának, aki elpuhul és bohócot csinál magából, mert nem tudja mikor kell abbahagyni. ja, amúgy egyik nap azon gondolkodtam, hogy menniyre hasonlít az arctic flowers - rising számának a refrénje a brain f - rmpm(constant sex) refrénjéhez. nem?
amúgy a tegnapom a versus god lemezé volt. legalább 5ször lepörgettem. imádom a d4-t és nem tudom eldönteni melyik a kedvenc lemezem tőlük. a more songs about girlfriends and bubblegum, a midwestern songs of the americas vagy a versus god. attól függ melyiket hallgatom, de legyen inkább ez a 3 egyszerre kedvenc. na de holnap bulii és már nagyon pörgök, asszem mindjárt meghallgatom az abfukk demót, jó kis késelős német punk. hhá!






2 megjegyzés:

  1. már igazán megszokhattad volna, hogy a Gerti kevés jó zenét, és sok szart szeret. ne felejtsd el, hogy leszabtuk róla a pink floyd pólót (is).

    VálaszTörlés
  2. még annyit, hogy ez az "eltűntek a régi arcok" dolog tényleg geci nyomasztó! eddig bele se gondoltam, hogy ez tényleg milyen idegesítő, amikor keseregnek a kihullott emberek, hogy milyen fasza volt régen. BAZMEG FASZFEJ, CSAK MAGADAT OKOLHATOD! na ezt kéne rá válaszolni. én is megtaláltam itt a magam társaságát, és lehet szarul hangzik, de akkor vagyok a legboldogabb, amikor Perezzel, Sebővel, Viktorral, Budával stb... hajnalig ülünk a langyos sör mellett, és néha hülyeségeket csinálunk. (lásd Buda)

    VálaszTörlés