2012. február 25., szombat

total cacophony

total kibaszott abuse!!!
imádom a total abuse-t és szerencsére láttam is őket győrben, azt hiszem játszottunk is előttük a mind your steppel. lemezen is imádom és előben még jobbak voltak. az az igazán jó punk, ami élőben még jobb, még tökösebb és meggyőzőbb atom buli volt, igaz kb 9en voltunk, de miindegy az. egyszerűen annyira hangosak voltak, hogy nem hittem el, NAGYON! szeretem a hangos káoszt. úgy terveztem, hogy az egészet felveszem videóra, de aztán csak egy szám lett belőle mert inkább megőrültem, ráadásul meglepetésként durván részeg voltam.


meg ha már hangos punk. eddigi életemben a total abuse koncert óta meg voltam győződve arról, hogy a t.a. a világ leghangosabb punkbandája. előtte a 2007-es free festen a human error volt rendkívül hangos, ami igy nagyon megmaradt bennem. naszóval egészen addig míg nem láttam a világ legcsibészebb zenekarát, a motörheadet. baszki! ilyen nincs. annyira hangosak voltak, hogy be kellett tennem a füldugót, mert végig legelől álltam. hú! utána rendesen csengett a fülem sokáig meg így fájt meg minden. amúgy atom koncertet nyomtak, csak miattuk mentem, és meg is kaptam amit akartam. budával azért még a koncert előtt bedobtunk egy pálinkát, nehogy baj legyen, meg hát mégis csak pálinkával jobb, mint anélkül. aztán videóztam motörheaden is, de nem tudom hova tűnteka videók, meg amugy csak egy-két számot vettem fel, mert buliztam inkább meg a sok kutyarokkertől mozdulni is alig lehetett. Lemmy végtelenül csibész volt(jó, mondjuk milyen is lett volna). azonnal belekezdtek a we are motörhead and we play rocknroll Lemmyhőbörgés után. mondjuk nem szeretem azt, amikor egy bandában igy van ilyen béna kiállás, ilyen dob meg gitárkillódás. minek?! sajnos itt is volt, de csak dob meg gitárbalfaszkodás. Lemmy addig hátrament a marshalltornyai mögé viszkizni. annyi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése