2012. május 7., hétfő

doppler effect

nem, nem unom amúgy. hogy is unhatnám meg? sehogy! mondjuk egyre kevesebb az ember, akivel el tudnék beszélgetni zenéről, és sajnos elég sokat kell ahhoz utaznom, hogy ezt megkapjam. de hát ebbe semmi szokatlan nincs. és az is milyen fura, hogy ha találkozom külföldi punkokkal, akkor velük azonnal megvan a közös hang. zenéről, bármiről. jó példa erre Dennis cimborám frankfurtból. sajnos csak egyszer találkoztunk élőben, de akkor egész éjjel dumáltunk. zenéről, punkról. punkzenéről, nna. és szoktunk levelezni is. na mindegy csak leírtam, hogy ez így van. és több példa is van rá. például egy koncerten egy német punk lánnyal is tök jól eldumáltam pedig akkor láttam először valaha. mondta, hogy menjek ki németországba bulizni. hát én mennék csak kéne hozzá sok pénz. meg Dennis is hívott egy német punkhc festre. az egyik legjobb barátom, Ricsi is németországban lakik már kb 3 éve, ő is mondta, hogy költözzek ki, ne killódjak itt magyarországon. abszolút igazuk van egyébként, de én még itthon zenélni akarok. itt a cöldlook, ami előre viszi a napjaimat. meg akarok még bandát/bandákat csinálni. meg elektróakusztikusan is akarok hőbörögni. igaz kevesen vagyunk punkok szombathelyen, de megvannak rá az emberek, akik szintén ugyan olyan lelkesek, mint én. és ez a lényeg. úgyhogy még biztos nem dobbantok ebből a fos országból. azért adtam ezt a címet amúgy a bejegyzésnek, mert a doppler effect egy zseniális szám. egy zseniális zenekartól, a breathe in-től. komolyan a szövege, kb pont rám illik. nagyon durva. imádom a breathe in-t, egyik kedvenc zenekarom egyébként a többi millió kedvenc zenekarom mellett. csak azt nem értem, hogy miért pont a time in malta-val csináltak splitet. ezt sosem értettem. a time in malta egy értékelhetetlen szar. a breathe in meg az egyik legjobb dolog az életben. erős kontraszt mi?

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése