2012. május 8., kedd

friends were gone

kivételesen amiről írni fogok, az nem punk zene. a wavves-ről van szó, ami sosem volt punk, de az első két évüket figyelemmel követtem 2008-2009-ben. tetszett, hogy nagyon zajos. aztán persze csak meglovagolták a lo-fi hullámot. ennyiről szólt az egész, nem is kell komolyan venni. de azért a nyafogós számaik között is vannak kedvenceim. például a friends were gone. tegnap elég sokat gitároztam meg "énekeltem" ezt a számot, most eléggé ilyen hangulatban vagyok. meg ma is eljátszottam párszor. szomorúan fülbemászó, lehangoló pop szám amúgy és amennyire egyszerű dallamokra épít, annyira csengenek jól. a szöveg meg zseniális.

so i looked at the top of the barrel with some rain boots on
and i flipped my head around and my friends were gone

no it's never gonna be this lonely again
and you're always gonna be that guy without those friends

so i looked at the top of the barrel with some rain boots on
and i flipped my head around and my friends were gone

know you're always gonna be this lonely in the end
know you're always gonna be that guy without those friends


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése