2012. május 15., kedd

i hate the sound of sirens it's the sound of violence

most épp a regulations - police siren-t hallgattam. előtte meg a sickoids lp-t. és kibaszott kemény!király, hogy mindig vannak új lemezek, amik nagyon jók, és nagyon tetszenek. aztán hallgattam nemrég a government warning - arrested lemezt. most már újra regulations pörög, méghozzá az electric guitar. közben meg a nothing nice to say-t olvasgatom. hétfő estére nem is rossz. ja amugy az electric guitar lemezt már szarrá hallgattam. évente nagyon sokszor meghallgatom, rengetegszer. meg az összes regulations lemezt agyon hallgattam már. imádom és nem tudom, meg nem is akarom megunni. még a myspaces időszakban leveleztem velük, mert akartam rendelni pólót, írtak is vissza meg minden, de aztán valahogy nem lett belőle semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése