2012. május 8., kedd

nothing to nothing

nem nehéz kitalálni, hogy most mit hallgatok. de nem csak azért írtam ezt bejegyzés címnek. hanem, mert most így gondolom a dolgokat. szóval picit most hőbörgök. meg amúgy is. punk vagyok, had hőbörögjek már! szóval. ha az ember világ életében egy dolgot akart csinálni, ami igazából nem is egy bonyolult dolog, sőt. elég egyszerű, nincsenek benne nagy vágyak meg semmi kapzsi faszság. amit szeretnék csinálni nap mint nap, az az, hogy játsszam a zenekarommal a világ lehető legtöbb pontján, kis klubokban, foglaltházakban meg pincékben. ennyi. és nem kéne nekem ebből semmi plusz pénz. csak annyi, hogy utazási költség, egy tál kaja meg sör. vagy valami ital. aztán utána hol fekszem el az már mindegy. és ezt amcsi punk bandák gond nélkül meg tudják csinálni. abszolút DIY módon, ahogy én is szeretném. meg még jópár embert tudnék mondani, aki így gondolkodik még ebben a szar országban is. és azok a bandák meg emberek semmivel sem különbek nálunk, ugyan olyan punkerek, az etikájuk, elveik is olyanok, mint a miénk csak ők ezt meg tudják csinálni. ez a különbség. életem legjobb hete a tavalyi eu turnénk volt a plan beer-rel. akkor még megvolt az előző zenekarom, a mind your step. zseniális volt. ez az élet! most aztán jól megmondtam, de akkor is. live fast, die punk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése