2012. május 15., kedd

i just wanna puke on the stereo


legalább annyira szeretem a frumpies-t, mint a bikini kill-t. bikini kill-t mondjuk többet hallgattam életem során eddig, de ez mindegy, mert imádom ezeket a bandákat. tobi vail-lel tök szívesen találkoznék már. mondjuk biztos nagyon zavarba lennék tőle az elején, de csak jól kijönnénk. mondjuk kb anyám is lehetne, mert 42 éves, júliusban lesz 43. szívesen csinálnék neki egy válogatás kazit ajándékba, meg arra is kíváncsi vagyok mik a kedvenc bandái/lemezei. na jó, biztos kérdeznék tőle kurt cobainről is, ha már jártak egy darabig.
a nirvanáról mondjuk már leírtam itt a véleményemet. de ha már említettem kurt-öt, akkor pár szó még. szóval olyan zenekarokból meríteni, mint a wipers, pixies, sonic youth, vaselines, flipper, scratch acid, breeders stb. szóval csak jó sülhet ki. de az, hogy az egész világ annó kibaszottul felkapta őket az meg a magamfajta punkoknak a mai napig nem tetszik. attól még a nirvana jó zenekar volt amúgy. mondjuk calvin johnsonék is annak idején teljesen elfordultak a zenekartól, amint világhírű lett. meg még csomó érdekes dolgot olvastam ezzel kapcsolatban ami miatt a K RECORDS örökre egy tök érdekes, fura és abszolút zárt közösség marad számomra, hiába vágja mindenki a kiadót. ja, amúgy kim deal vagy kim gordon? ezzel amúgy mindig bajban vagyok, mert kim deal aranyosabb, meg jobban szeretem a pixiest meg a breeders-t a sonic youth-nál picit azért, viszont kim gordon régen jó csaj volt.

nem tudom miért de kim gordonról mindig mark arm jut eszembe vagy fordítva. valahogy úgy vagyok vele, hogy kim gordon a női mark arm, vagy inkább fordítva. mark arm a férfi kim gordon. meg az is elég fura, hogy van pl egy zenekar és van egy kedvenc számom tőlük és van egy kedvenc koncertfelvételem. és van pár olyan eset, amikor 2 külön számról van szó. elég paradoxon amúgy tényleg, de erre szoktam azt mondani, hogy élőben minden más és királyabb. ott jön át mi is van valójában. amúgy kegyetlenül bulizhatnékom van, csak úgy megjegyzem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése