2012. május 7., hétfő

hello, proto-nyár!

kicsit már félelmetes az a mennyiség, ahányszor meghallgattam már a white lung - take the mirror számát, baszki, most is azt hallgatom, de mindjárt tolok egy kis vapidot meg no problemet. jje no problem!!! érdekesen alakul ez a tavasz, ami már inkább nyár, szóval ezért ez a hülye bejegyzés cím. mondhatnám, hogy vannak fura dolgok. de mondom is. van pár furcsa dolog. az egyik kicsit meglepett, de aztán rájöttem, hogy ez igazából csak elsőre volt fura, aztán egy "király" szóval nyugtáztam. aztán a másik meg inkább szánalmasan fura. amiből a furát le is vehetnénk és akkor maradna a lényeg. a szánalmasság. előbb-utóbb kifogynak az emberek, mert ez egy kis közösség, és akkor már csak a leélt élet marad, mert mindenkinek megvolt már. de ez is egy életcél. nincs bennem harag. haragudtam, vitatkoztam már eleget az életben. és rohadtul felesleges volt. és elég vicces, hogy erre is 23 évesen jöttem rá. ez van. én meg majd megszokom, hogy minden buliba ezt kell néznem, mert már csak ez a zavaró, mert amugy i dont care van már szerencsére. ú, most már a vapid - death of youth száma szól. és ezt a számot sem lehet megunni. emlékszem, amikor kijött 2009-ben a practically dead lemez. annyira szétvitt, hogy hajjaj. ez a hétvége is király volt ám. de még mennyire. leszerveztem a human errort szombathelyre. és legalább annyira kemény buli volt, mint az 86 mentality énekese, aki amugy kibaszott kemény skinhead. szóval el lehet képzelni. az after pörgött reggel 8-9-ig. nem bírtuk abbahagyni a táncot-pogót-dumálgatást-ivást. és mégtöbb ivást. hihetetlen király volt. komolyan ezek a legjobb dolgok az életben. hatalmas töltést tudnak adni az embernek. és innen is köszi mindenkinek aki eljött és segített bármiben! az utóbbi fél-1 évben szerveztem kb 5-6 bulit, és azon kívül, hogy vannak benne parázós dolgok, amikre oda kell figyelni, azért ez is egy jó dolog ám. király, amikor a zenekarok meg vannak elégedve mindennel és még egy jót buliztunk is és ugy válunk el, hogy jje, kösz haver. megéri a fáradtságot meg mindent abszolút. legjobb. na, most már no problem-et hallgatok. atyavilááág, hogy ez mekkora BULI lesz!!! lesz még ebben a hónapban egy koncertszervezésem, az egy zártkörű termes buli lesz most újra. azért is lesz jó, mert felesleges/zavaró emberek nem jönnek be. mert nem jöhetnek be. lehet, hogy hülyén hangzik ez most, de tényleg az ilyen bulik is nagyon jók, pont emiatt. ennek is megvan a varázsa. aztán leállok egy időre a szervezésekkel, mert még több időt akarok most fordítani a zenélésre, számírásra, gyakorlásra. Börzsivel azt dumáltuk, hogy jó lenne csinálni egy hardcore bandát. 80-as évek eleji vonal of course. jó bunkó tökös hácét. nem akarok most itt példázódni, mert tökre nem is kell, mert mindenki a saját ízlésére formálja a zenét, de valami negative approach, vagy a mostani bandák közül valami boston strangler féleséget. vagy mint a cülo. ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése