2012. május 13., vasárnap

"na miván lujzáááá"

hú. és mégnagyobb hú! leírom mi volt az utóbbi napokban. leírhatnám egy szóval is, de nem akarom, mert akkor mi értelme lenne ennek a blognak. mármint amúgy tök felesleges értelmet keresni bármiben, abban meg, hogy miért blogolok csak annyit tudnék mondani, hogy a saját szórakoztatásomra, mert nem hiszem, hogy léteznek "rendszeres olvasók". de nem is baj. naszóval. 3 napig folyamat buliztam. a csütörtöki no problem hatalmasan király volt. a vonaton már azért ittam, nehogy valami baj legyen és elég hatásos volt, no problemet hallgattam meg white lungot többnyire, 75 fok volt és közben söröztem. nem panaszkodom. aztán iván kijött elém a délibe, irány hozzájuk, kaja+sör aztán mentünk a szabad az á-ba. kiváncsi voltam amúgy a pay my milk-re, mert nem láttam még őket élőben, viszont lemezen kurvajók! a számaikat lenyomták, ahogy kellett, viszont sajnos nem éreztem benne dögöt. a gitároson kívül minden tag olyan unott volt vagy én nem tudom, de nem voltak beőrülve. a gittyósnak meg respekt amúgy, mert bugizott közben meg csomót pengetett lefelé. ezazz! szóval király volt ám, csak lehetett volna benne őrület. a fuseism is király volt, de rádi szerint nem voltak jók. faszság amúgy, mert tényleg király volt. a strange attractor is őrület volt. kb a kanadai buzzcocks. kicsit sokat játszottak amúgy, de nem baaj. király volt. és jött a no problem! kibaszott hatalmas őrület volt. annyira zseniális bulit nyomtak, hogy az hihetetlen. végig ment a pogó, ahogy az kell egy jó punk buliba. aztán budával csináltunk velük interjút. és mondta buda, hogy a telefonja nem vette fel. úúú. aztán ment tovább az őrület egy kocsmában, aztán after kb reggel 7ig. oi, oi, oi!!! basszameg a punknál NINCS jobb dolog az életben. petivel délelőtt főztünk a kanadai zenekaroknak, ittunk tovább, aztán mentem is a vonatra. annyira meg voltam még indulva, hogy a maradék pénzemből sört vettem hazafelé. vonaton szintén háromezer fok volt és a kispolgárok csak így néztek engem a kabinban, ahogy iszom a söröket, hallgatom a zenét meg néha-néha léggitározom. amúgy a mai napom erősen a modern lovers-é eddig, csak úgy megjegyzem.
ja, a legjobb meg az volt, amikor sétáltunk ivánhoz és az utcán vajdáskodott egy csávó két nővel és kiabálta az egyiknek, hogy ná miván lujjzááá! zseniális volt. na és aztán a vonaton hazafelé meg egyik haverom hívott, hogy hol vagyok már, és amint hazaértem menjek legénybucsuba. mondom JÓ. buli. szóval úgy is lett, mentem. őrület volt. valamikor reggel keveredtem haza és beájultam az ágyba. de még nincs vége, mert tegnap meg házibuliba voltam. egyik haveromnak volt a szülinapi bulija. kegyetlen buli volt amúgy, ma reggel értem haza. ráadásul ami plusz királyság, hogy a házibuliba megismerkedtem egy csajjal, akit szerintem soha az életben nem látok többet sajnos. amúgy mennyire király lenne, ha minden napom olyan lenne, mint az utóbbi 3 nap. hát nagyon király lenne!

1 megjegyzés: