2012. március 7., szerda

ajka

most értem haza az ajkai buliról. nagyon jól éreztem magam, jó koncerteket láttam és szűk baráti körben telt az egész este. szóval király volt!
fél 5-5 körül indultunk szombathelyről 3 kocsival, hamar ajkára is értünk, csocsóztunk meg ilyenek és kezdődött is a buli. a zsibbadás atom volt, teljesen egyben volt az egész, hangos is volt, az ének meg jó karcos, ahogy azt kell. én meg végig is bugiztam az egészet. a vito andolini olyan volt, mintha  a buttholes a social distortion - mommy's little monster lemezét játszotta volna. nem véletlenül, ugyanis a buttholes volt énekese énekelt/gitározott. annyira nem jött be, de legalább tök lelkesek voltak. aztán jött a német zenekar, a blockshot. kellemes zenét játszottak élőben, itthon nem hiszem, hogy sokat hallgatnám, de engem most élőben meggyőztek. most például el táncolnék rá reggelig. megvolt a varázsa az egésznek. olyasmi volt, mint a korai stranglers női énekkel+the shaggs+egy kis bikini kill és az egész egy atmoszférikus környezetben. mondjuk a szintis srác, amikor gitározott inkább, akkor jobb volt a zene. a legutolsó szám volt a legütősebb és legatomabb. ez az egész este meg zseniális volt. még sokkal több ilyen király keddet! és köszi zsolesznak, hogy összehozta ezt a bulit(is)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése