2012. március 5., hétfő

telec(A)ster

világ életemben telecaster imádó voltam. az egész gitárt úgy, ahogy van egyszerűen tényleg nekem találták ki mindig is azt gondoltam. formailag is a no.1 nálam, hát még a hangja, úú! legelőször akkor fogott meg a telecaster, mikor 14 vagy 15 éves koromban először hallgattam clash-t. igaz ott csak joe strummer-nek volt telecasterje, de akkor is. meg még mindig imádom a clash-t. egyből tudtam, hogy ha egyszer valaha is gitározni fogok nálam csak a telecaster jöhet majd szóba. igaz vannak még gitárok amik nagyon tetszenek. aztán 2005-ben elkezdtem basszerozni. abszurd! még most sem értem miért basszerral kezdtem. de mindegy jó volt ez így. ez a poszt meg igazából tényleg csak egy rövid ömlengés életem gitárjáról. tavaly vettem egy squiert, és ha majd sok pénzem lesz valamikor, akkor venni fogok egy fender telecastert is az biztos.
VIVA LA TELECASTER!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése