2012. március 25., vasárnap

mommy, i've had a bad day

igazából nem is volt rossz a tegnapi nap, viszont ami nagyon nagyon gusztustalan volt benne, az az, hogy volt a koncerten 2 lopós hülyegyerek. őrület! menjenek a picsába az ilyenek! az egyik szerencsétlen a fucklikebunnies hangolóját, gitártokját, meg a benne lévő kábeleket lopta el, de szerencsére meglett minden. aztán egy másik szerencsétlen faszfej meg az én táskámat nyúlta le. a buli végére szerencsére meglett, de az a senki nem akarta felfogni, hogy ő azt ellopta. azt mondta, hogy 2 éve már abban jár. mivan??! van rajta egy germs felvarró, még mutattam is neki, de persze fogggalma nem volt a germs-ről sem. na, mindegy, meglett szerencsére, benne minden cuccommal, és a buli vége után egyszerre léptünk is Gertivel. az ilyeneknek meg NINCS HELYE punk koncerteken. totál ki vagyok akadva, meg jól le is húzott a dolog.
előtte meg jó volt a hangulat. Börzsivel, Gertivel, Haralddal, Áronnal, Macival meg még páran királyul elvoltunk, ment a hülyeség. volt egy poénom is. az egyik lánynak valaki kiabálta, hogy: szaaaandra, szaandra. én meg egy ilyet toltam: szandra, eljössz balaton sound-ra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése