2012. március 18., vasárnap

press gang

az utóbbi pár nap megint csak elég király volt. atom jó túrázás, amiből aztán kereken egy nap ivás lett. kemény volt a csapat eléggé, mint mindig. aztán tegnap felvettünk a cöldlookkal 9 számot Totónál. lesz egy új bandám, ami nem olyan "igazi" banda lesz, mint a mostani 2, hanem projekt csak. randi fing lesz a nevünk. Hunor - dob, Iván - basszer, ének, én - gitár, ének. olyasmi punkot akarunk játszani, mint amilyet a press gang tolt. elvileg jövő hónapban már meg is lesz az első próba. én már az előbb írtam is egy számot. elég bugizós lett. meg csomó ötletem van még. meg Iván is tele van ötletekkel. király lesz. randi fing! kicsit akarok majd belevinni olyan dolgokat is mint a the saints. a saints kurvajó banda volt amúgy. meg vagyok úgy zenekarokkal, hogy amiket nem tudom miért, de néha hanyagolok és aztán újra előveszek, azokba megint rendesen bele tudok szeretni. pl most a shotmaker-t.kibebaszottul jó banda voltak. nem is értem miért nem hallgattam őket már több, mint egy éve. na mindegy mert ma bepótolom. meg nü sensae-t is nyomatok. király, hogy van gitáros is. persze amikor csak basszer volt, akkor is kurvajó volt, mert szokatlan volt, meg amúgy is ötletes zenét játszanak. tegnap este, ahogy hazajöttem győrből, már az úton eszembe jutott, hogy ha hazaérek, őket fogom először hallgatni. szóval a mai napom nagyrészben az övék is lesz, meg szerintem a nation of ulysses-é. ez-a-aaz! rettentő módon tudok örülni a zenéimnek. és most meg ha lenne pénzem már mennék is pestre, lömbihead utolsó bulira, de sajnos nem tudok. szóval egész nap gitározok meg zenét hallgatok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése