2012. március 11., vasárnap

stay wasted!

valahogy utazás közben, mármint amikor egyedül utazom, akkor különlegesen szeretek zenét hallgatni. zseniális. mint pl tegnap, amikor a péntek esti bakelit hallgatós estéről szombat délután 3 körül értem haza, még teljesen készen. a buszon reatards-ot hallgattam a legtöbbet. már írtam itt, hogy betegesen imádom a reatards-ot, szóval ezt most is leírtam. de komolyan. legjobb volt azt hallgatni akkor és ott. fogalmam nem volt mi van körülöttem, csak ráztam a lábam meg légdoboltam. persze azt nem mondom, hogy nem néztek hülyének, de annyi baj legyen. i gotta rocknroll!!! a bakelites este meg egyszerűen tökéletes volt. Dani barátnője is szereti a punkot, de nem zenebuzi, mint mi és annyira nem tudta értékelni, hogy miért örültünk annyira NAGYON. hogy miért? azért mert meghallgattuk azokat a lemezeket, amiket kiraktam ide fotón, meg hallgattunk még wall-t, siouxsie and the banshees-t, clasht, black sabbathot, még sex pistols bakelitet is, undertonest meg ilyeneket. az biztos, hogy pénteken mi voltunk a legboldogabbak. meg egy idő után a legrészegebbek is. ja, most amúgy bloody gears-t hallgatok. és egyáltalán nem cserélnék azokkal a kortársaimmal, akik amiatt tartják magukat embernek, mert"elérték" ezt meg azt. mintha egy strigula húzogatós dolog lenne az élet, na ne! nekem nincs kocsim és nincs is rá szükségem. meg semmi ilyen felszínes hülyeség, amitől nagynak képzeli magát az emberek többsége. viszont a kedvenc zenekarom a ramones. na mivan, mi? visszatérve a reatards-ra, annyira sugárzott belőlük a rocknroll, hogy komolyan ők maguk voltak a rnr! bloody gears után már be van tárazva brain f egyenlőségjeláthúzva, de utána hallgatok is reatardsot. meg nézek megint tőlük koncertvideókat. legjobb így vasárnapra, meg legjobb akármire. meg tervezem így magammal, hogy ki kéne mennem németországba valamikor megnézni a dramamine-t. zseniális zenekar, egyik kedvencem. tényleg megvan bennük minden. a klasszik punk rock lendülete, egy kis hardcore punk, emo, meg még shotmaker féle őrület is. és ez egy tökéletes egyveleg. mondjuk milyen is lenne hisz ex press gang, idle hands, short fuse tagokból álltak össze, meg még biztos voltak más bandák is de én ezekről tudok, hogy nyomták bennük. hú de bugizom bloody gears-re, hú. most újra egyre többet gitározom, mármint eddig is sokat gitároztam, de azért vannak hullámvölgyek. és egyre betegebb témák jönnek rám. ma hugom azt mondta a legújabb számomra, hogy hhát, nem is tudom. ennyit. közben meg tekerte a fejét. ez jót jelent punk szemszögből. nagyon jót. ja, amúgy ma az jutott eszembe, hogy calvin johnson miért utálta világ életében a basszus gitárt. jó, oké, igazából olvastama  választ is, de azért elgondolkodtam rajta. fura fickó lehet. meg az egész k rec-es, beat happeninges társaság fura lehetett, meg most is az. eléggé belterjes. ami nem baj, mert ugye attól fura leginkább. amúgy calvin szereti a melvinst, szóval azért punk is. meg ami még eléggé zavar, az a lo-fi teljes szétkúrása. ha megkérdeznék valakit, mi a véleménye a lo-firól egyből a pitchfork-ös, nathan hasonmásokkal jönne. pedig ez megint csak egy olyan dolog, ami szét lett cincálva meg hálószobásítva. pedig egy tökös szakadt farmeres lo-fi-t nyomnék én is. ami inkább disszonáns riffekkel telenyomott noise, de igazából amit csinálok, azt annak hívom, aminek akarom.
ja, a cloak/dagger még mindig az egyik legjobb zenekar a világon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése