2012. március 9., péntek

bakelitparty

Dani barátommal még régebben kitaláltuk, hogy kéne csinálni egy olyan estét, amikor egymás bakelitjeit hallgatjuk, dumálunk meg iszunk. lendületesen, ahogy szoktunk. sajnos az utóbbi 3 évben koncerteken kívül alig találkoztunk, pedig mindketten punkok vagyunk, ráadásul közel is lakunk egymáshoz. így alakult. de mindegy is, mert nemsokára megyek. nincs sok lemezem, szóval nem vagyok gyűjtő meg ilyenek. kimondottan kevés lemezem van, de most ennek a kevésnek elviszem a 80%-át. Daninak viszont rengeteg bakelitje van. tényleg nagyon nagyon sok. király este lesz. az is elképzelhető, hogy picit elhúzódik ez a péntek, de nem baj, mert én kifejezetten szeretem a hosszú hétvégéket.
amúgy most beat happeninget hallgatok, előtte meg dicks-et toltam. a hate the police 7"-nél kevés királyabb punk lemez van. már, ha van egyáltalán. tegnap meg mondjuk a big boys & dicks közös lemezt hallgattam sokat. a live at raul's club-os felvételt.
ja és egy (olympiai) punk lánnyal elmennék a világ végére is.

the nerve agents - days of the white owl 12"
cloak/dagger - we are 12"
breathe in - from this day on 12"(red)
social circkle - on the run 7"
black flag - nervous breakdown 7"
brat pack - hate the neighbours 12"(blue-yellow)
discharge - why 12"(picture vinyl)
reagan youth - youth anthem for the new order vol 1. 12"(white)
punch - self titled 12"(white)
cloak/dagger - pinata 7"
breathe in - self titled 7"
rákosi - self titled(demo I.) 7"
strong as ten - koenigstein youth 7"
press gang - self titled(demo) 7"
breathe in - nervous breakdown 7"(black flag tribute)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése