2012. március 2., péntek

(d)agger

rohadt egy dolog péntek este itthon lesegetni, de még mindig nem vagyok teljesen jól ezért ki kellett hagynom a kocsmázás+after kombót. meg holnap próbatermes buli!
az előbb épp az angry samoans-ról volt egy nagyon rövid eszmecserénk a facebook-on(milyen gáz, hogy a fb-on és nem egy kocsmában. hát elég gáz, de ez van). és tényleg hiányzik az a fajta punk itthonról. az a balhés punk, ami úgy szól, hogy betöri az orrod vagy megkésel! nem egyszer! meg mint amikor mész sötétben az utcán és jön veled szembe egy őrült és annyira be vagy fosva tőle, hogy inkább átmész a másik oldalra. na ilyen punk kell magyarországra, ami így szól.  úgy tudom nincs már ninpulators, de amíg volt, addig ők voltak nekem a magyar angry samoans, fu's, circle jerks, germs, ilyenek. és rohadtul kéne egy ilyen banda itthonra. én is tök szívesen csinálnék. de nem project formában, hanem rendesen bandaként, mint ahogy a mind your step-pel és a cöldlook-kal is nyomulunk. szóval majd valamikor csinálni is fogok egy ilyen zenekart az biztos! nem tudom miért, de az jutott eszembe az előbb, hogy a második kedvenc focistámmal(az első gerrard), daniel agger-rel csinálnék egy ilyen bandát most. mert ő tuti szereti a punkot. tuti. van egy ilyen megérzésem. talán a mentalitása miatt, nem tudom, de én így gondolom, na. mert ő aztán tényleg az a vagány srác, akivel nem szórakoznál. nem mondanám neki azt, hogy baszki haver. inkább csak simán haver, mert tuti elborulna. amúgy agger dán srác. szóval nagyon közel nőtt fel svédországhoz. és most svédországot azért is írtam, mert simán lehetne egy ilyen párbeszédem vele, hogy:
-hallod dani, szereted az ebba grönt?
-miicsodaa? hogy szeretem-e? azon nőttem fel, ne basszál!
na, ha így válaszolna, nem lepődnék meg.
és most kicsit dánia, hazai pálya neki, szóval lehet szereti az enola gay-t. vagy megrögzött amdi petersens arme, gorilla angreb vagy mondjuk mittudomén cola freaks rajongó. és ha mondjuk valaki átveri vagy csak simán rossz a kedve, csak annyit mond: no hope for the kids.(ha-ha)
és az is biztos, hogy nem örülne neki, ha cloak/agger-nek hívnám.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése