2012. március 21., szerda

kids of the black hole

tegnap miután hazaértem a próbateremből szinte egész nap adolescents-et hallgattam. nagyon rég nem hallgattam már kb fél napig adolescents-et, és tegnap nagyon király volt. most roomrunner-t hallgatok a bandcamp oldalukon és nagyon bejön. néztem videókat is tőlük, de lemezen jobban szólnak. jobban=punkosabban, tökösebben. pedig fordítva lenne az igazi, de amúgy jók. zajos, koszos zene, ex-double dagger, baltimore. király. az aesthetic a kedvenc számom tőlük, olyan mintha egy nagy sötét felhő nehezedne rád, ami ilyen fátyolos zajfelhő és nem tudsz menekülni alóla, de nem is akarsz, mert miért kéne a jó elől menekülni? ú, juteszembe mindjárt hallgatok gg kinget is. az esoteric lore-t tavaly széthallgattam és még most sem tudom eldönteni, hogy a want vagy az acid a kedvenc számom a lemezről. de egy picit az acid előbbre van. szóval legalább annyira, mint az arctic flowers reveries lemezét. kurvasok jó lemez jött ki tavaly is és nagyon jó hallgatni azokat a király zenekarokat, amiket nem sorolok fel, mert tényleg nagyon sok lenne. ja és tök ügyes a night birds új gitárosa. január 12-én volt az uccsó bulija régi gitárosnak és azóta tök jól betanulta a számokat. mondjuk a régi valahogy jobban illet oda, de lehet csak azért mondom, mert úgy ismertem meg a zenekart. mondjuk a night birds elején még a dobos is más volt ha jól tudom. ja, meg tegnap megjelent egy új terrible feelings szám a közelgő lemezről és mennyire jóóó szám az! hatalmas lesz az új lemez is, az tuti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése